دکتر نسرین یزدانی | متخصص عمل زیبایی بینی

دکتر نسرین یزدانی | متخصص زیبایی بینی

  • فلوشیپ جراحی سر و گردن و انکولوژی از انجمن جهانی جراحان سرو گردن IFHONS international federation of oncology
  • فلوشیپ اتولوژی نورو اتولوژی جراحی قاعده جمحمه head and neck
  • عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • استاد جراحی بیمارستان فوق تخصصی امیراعلم
  • دارای مدرک بورد تخصصی در رشته گوش حلق و بینی
  • دارای 20 سال سابقه جراحی سرو گردن، گوش، حلق و عمل های تخصصی بینی ( ترمیمی، عمل مجدد، بازسازی بینی، پلاستیک و…)
  • پبیش از 10 هزار عمل جراحی در حیطه اتولوژی گوش، بینی، جراحی های سرو گردن و صورت

در سایت جراحی بینی تهران از صفر تا صد ناگفته‌های جراحی ها را از زبان متخصصین بخوانید تا با آگاهی کامل تصمیم به عمل بینی بگیرید:

فراموش نکنید شما در حال گرفتن تصمیم بزرگی هستید که مستقیما بر ظاهر و اعتماد به نفس شما اثر می‌گذارد. برای مشاوره و دریافت راهنمایی شما به یک پزشک متخصص و دلسوز احتیاج دارید. در سامانه نوبت دهی 24 ساعته سایت از بهترین متخصصین ایران مشاوره بگیرید.

نمونه جراحی های دکتر نسرین یزدانی

خدمت ویژه برای بیماران دکتر یزدانی

خانم دکتر نسرین یزدانی استاد دانشگاه تهران با تجربه سال ها آموزش علمی و تجربه جراحی، انتخابی شایسته برای زیباجویانی که در جستجوی یک پزشک حاذق هستند، در مطب ایشان جهت قرینه سازی و زیباسازی صورت پس از رینوپلاستی در صورت نیاز و خواست بیمار، تزریق ژل به گونه، تزریق ژل به لب و چانه نیز انجام می شود

عمل بینی و تزریق ژل

عمل بینی استخوانی

عمل بینی طبیعی

عمل بینی گوشتی

عمل ترمیمی بینی

چسب زدن بینی توسط دکتر یزدانی

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.

سوابق علمی و اجرایی دکتر نسرین یزدانی

  • از فعالیت های علمی ایشان میتوان چاپ ۵۰ مقاله مرتبط با گوش، حلق، بینی و قاعده ی جمجمه در نشریات معتبر بین المللی و راهنمایی و مشاوره ی بیش از ۵۰ رساله و پایان نامه را نام برد.

    دکتر یزدانی همچنین دارای مدرک فلوشیپ‌گوش ، اتولوژی ، قاعده جمجمه  و مدرک فلوشیپ جراحی سرو گردن از انجمن بین المللی جراحان سروگردن هستند.

    دکتر در طی بیست سال تجربه ی جراحی  بیش از 10 هزار عمل در حیطه ی گوش و حلق و بینی در کارنامه ی خود دارند.

    بیش از ۳۰۰ استناد علمی از مقالات ایشان در زمینه ی گوش و سروگردن انجام شده و دارای  یکی از بالاترین اندکس های تحقیقاتی یا  Hindexدر بین اساتید گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

هزینه عمل بینی دکتر نسرین یزدانی

هزینه عمل بینی توسط دکتر یزدانی استاد دانشگاه تهران همچون بسیاری از جراحان مطرح دیگر تا حد زیادی بستگی به شرایط بینی و مداخلات پزشکی لازم دارد، به عبارتی دیگر هزینه عمل بینی گوشتی توسط دکتر یزدانی و هزینه عمل بینی ترمیمی با دنده توسط دکتر یزدانی قطعا متفاوت است. سریعترین و دقیق ترین راه برای دریافت هزینه جراحی بینی ارسال عکس توسط شما زیباجوی عزیز به تلگرام است عکس رخ و نیم رخ خود را از طریق لینک زیر در تلگرام ارسال نمایید و انتظار خود از نتیجه جراحی را بیان نمایید خانم دکتر یزدانی پاسخگوی شما خواهند بود