پیج اینستاگرام سامانه نوبت دهی پزشکان زیبایی
لوگو کلینیک سامانه نوبت دهی پزشکان زیبایی
دسته جراحی‌ها
دکتر امرالله حسینی | متخصص جراحی بینی

دکتر حسینی: جراح زیبایی بینی؛ متخصص گوش و حلق و بینی؛ جراح سر و گردن

دکتر حسینی در سال 1369 از مدرسه البرز تهران فارغ‌التحصیل شدند؛ ایشان دانش آموخته دکترای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در سال 1379 میباشند. سپس اقدام به ادامه تحصیل و اخذ دکترای تخصصی گوش و حلق و بینی و همچنین جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی ایران کردند، و در سال 1384 مدرک تخصصی خود را گرفتند. دکتر حسینی در حال حاضر عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران و عضو انجمن راینولوژی ایران میباشند؛ و در این مدت بالغ بر 2000 عمل جراحی بینی چه عمل زیبایی یا رینوپلاستی و چه عمل های درمانی و ترمیمی بینی داشته اند.

برای دریافت نوبت ویزیت و مشاوره با دکتر امرالله حسینی، کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس های ارسالی مراجعین دکتر حسینی از نتیجه عمل بینی

بینی جراحی شده توسط دکتر حسینی جراح بینی

خدمت ویژه برای بیماران دکتر حسینی

پس از جراحی با استفاده از دستگاه لیزر کبودی ها و ورم پس از عمل توسط تیم تخصصی دکتر حسینی با سرعت باور نکردنی و نزدیک به 4 برابر حالت عادی بهبود خواهند یافت

نمونه جراحی های دکتر حسینی

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

رضایت بیماران

عنوان ویدیو

عنوان ویدیو

عنوان ویدیو

تخصص دکتر حسینی: عمل همزمان رینوپلاستی و پروتز چانه

یکی از عمل های زیبایی که توسط دکتر حسینی انجام می شود و بسیار پرطرفدار بوده و نتایج فوق العاده ای به همراه دارد عمل همزمان بینی و پروتز چانه در بیمارانی است که چانه عقب رفته دارند و از لحاظ زیبایی شناسی و تناسب صورت، چانه عقب تر از جای طبیعی خود قراردارد. اصلاح فرم بینی و چانه به صورت همزمان تناسب فوق العاده ای در صورت ایجاد می کند و زیبایی دو چندان را برای زیباجوی عزیز به همراه دارد در صورت تمایل به انجام این عمل عکس های صورت خود را به صورت رخ و نیم رخ در تلگرام ارسال نمایید

10 دیدگاه دربارهٔ «دکتر حسینی جراح بینی»

  1. دکتر حسینی واقعا باحوصله و مهربونه. همون چیزی که می‌خواستم رو برام انجام داد و الان بینیم فوق‌العاده شده.

  2. اصلا باورم نمی‌شه که انقدر راحت و بدون دردسر عمل کردم. دکتر حسینی واقعا کارش درسته، خیلی ازش راضی‌ام.

  3. من یه مدت طولانی دنبال یه جراح خوب می‌گشتم تا اینکه با دکتر حسینی آشنا شدم. کارشون عالیه، هیچ کس نمی‌فهمه که بینی من عمل شده!

  4. دکتر حسینی واقعا یه دکتر عالیه. من چند ساله که قصد داشتم بینیمو عمل کنم و الان که این کار رو انجام دادم، حس می‌کنم بهترین تصمیم زندگیم بود.

  5. بینیم خیلی مشکلات داشت، اما دکتر حسینی با دقت و مهارتش همه رو برطرف کرد. الان دیگه هیچ مشکل تنفسی ندارم و از ظاهر بینیم هم خیلی راضیم.

  6. بعد از عمل بینی که توسط دکتر حسینی انجام دادم، اعتماد به نفسم خیلی بیشتر شده. خیلی ممنونم ازشون که انقدر خوب کار می‌کنن.

  7. دکتر حسینی واقعاً یه جراح حرفه‌ای و دلسوزه. همون مدلی که دلم می‌خواست برام عمل کرد و خیلی هم مراقب بود.

  8. یکی از دوستام پیش دکتر حسینی عمل کرد و خیلی راضی بود. منم به پیشنهاد اون رفتم و باید بگم که عالی‌ترین تجربه‌ی جراحی عمرم بود.

  9. من همیشه از عمل بینی می‌ترسیدم، ولی وقتی با دکتر حسینی صحبت کردم، خیالم راحت شد. نتیجه عمل بینیم عالی شد و اصلا پشیمون نیستم.

  10. من پیش دکتر حسینی عمل زیبایی بینی انجام دادم و واقعا از نتیجه‌اش راضی‌ام. بینی‌ام خیلی طبیعی و قشنگ شده. ممنون از دکتر عزیز 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *